اخبار و مقالات

آشنایی با تفاوت پاکت عمومی و اختصاصی

پاکت بسته‌بندی با چاپ اختصاصی

پاکت بسته‌بندی با چاپ اختصاصی

همه ما همیشه بهترین بسته بندی را برای محصولات خودمان در نظر داریم و رول یا پاکت با چاپ طرح اختصاصی، جذابترین بسته بندی برای محصول ماست. ولی مانند تمام انتخاب ها، دراین مورد نیز شرایط و هزینه مخصوص به خود را دارد.

شما برای داشتن یک بسته بندی مناسب، چه به صورت رول و چه به صورت پاکت با طرح برند خودتان باید حاضر به قبول سه شرط اصلی زیر باشید:

  1. حداقل میزان سفارش 1000 کیلوگرم است.
  2. چاپ اختصاصی نیاز به ساخت سیلندر ( چاپ روتورگراور یا هلیو ) و یا کلیشه ( چاپ فلکسو) دارد. طرح شما برروی کلیشه یا سیلندر حک می شود و هزینه آن به دو عامل تعداد رنگ طرح و ابعاد بسته بندی کاملا وابسته است.
  3. زمان آماده سازی چاپ اختصاصی حداقل 30 الی 50 روز کاری خواهد بود.

حال اگر شما به هر دلیلی، اعم از نظر بودجه بندی مالی، تیراژ سفارش، زمان و یا حتی مدارک حقوقی ثبت برند و مجوزات قانونی امکان داشتن یک بسته بندی با چاپ اختصاصی را ندارید، بهترین انتخاب برای شما استفاده از پاکت های عمومی تولید شده و آماده تحویل است.

پاکت های عمومی:

به گروهی از پاکت های تولید شده و آماده تحویل در آنالیز ها، رنگ ها و سایز های متنوع گفته می شود، و شما می توانید در سریع ترین زمان و با صرف هزینه ای منطقی از آن برای ارائه محصولتان به بازار استفاده کنید.

  • حداقل میزان سفارش از هر سایز و رنگ یک کارتن 5 کیلویی است.
  • با بررسی خواسته هایتان و آنالیز پاکت ها از مناسب بودن آنها برای محصول و بازار هدف آن مطمئن شوید. برای مثال، انتخاب پاکت سه لایه مات متالایز رنگی برای محصولی که نیاز به دیده شدن از سوی مشتری دارد انتخاب اشتباهی است.
  • پاکت های عمومی را همچنین با روش چاپ سیلک می توانید با طرح و مطالب خود داشته باشید . برای آگاهی بیشتر به مقاله چاپ سیلک ونمونه های چاپ سیلک جهت آشنایی با سبک طراحی و کیفیت مراجعه کنید.
  • جدول عمومی جرم حجمی و سایزی به شما کمک می کند تا از حجم و ظرفیت تقریبی سایز پاکت ها اطلاع پیدا کنید و مطمئن تر و راحت تر پاکت مناسب را انتخاب کنید.
  • تمامی پاکت ها باید با دستگاه دوخت حرارتی پلمب شوند، حتی پاکت های زیپ دار، زیرا زیپ برای استفاده مجدد است و دوخت حرارتی تنها نشانه پلمب بودن درب پاکت هنگام خرید مشتری است.

در این مقاله با بیان چند نکته امیدواریم بتوانیم در انتخاب بسته بندی مناسب به شما کمک کرده باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *