اخبار و مقالات

معرفی انواع پاکت متالایز

انواع پاکت متالایز

متالایز یا همان فویل آلمینیومی چیست؟

با توجه به اینکه مواد تشکیل دهنده متالایز موضوعی تخصصی است و برای مشتریان عزیز کاربردی ندارد با ذکر یک مثال سعی می‌کنیم شما را با این جنس آشنا نماییم .

قطعا همه ما تاکنون در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها بسته بندی چیپس را مشاهده کرده‌اید. که در بخش بیرونی بسته‌بندی چاپ برند و اطلاعات، انجام شده و داخل آن دارای رنگ آلمینیومی است. لازم بذکر است به علت وزن پایین چیپس موجود در بسته‌بندی نیازی به پاکت متالایز چند لایه یا ضخیم نیست و همان بسته‌بندی تمام نیاز مصرف کننده نهایی را برطرف می‌سازد.

پاکت متالایز چیست؟

پاکت متالایز چیست؟

پاکت متالایز که به آن پاکت فویل‌های آلومینیومی نیز گفته می‌شود از مواد پلاستیکی پلیمری که توسط یک لایه ی فلزی آلومینیوم، پوشانده شده‌اند تولید می‌شوند. این روش تولید در صنعت بسته‌بندی باعث می‌شود پاکت متالایز در حین سبکی جلوه ی براق آلومینیوم را نیز داشته باشد. پاکت متالایز، به دلیل لایه متالایز شده داخلی آن، محتوای پاکت را در مقابل نور آفتاب، رطوبت و آب محافظت می‌کنند. و میتوان گفت صنعت موادغذایی یکی از مشتریان همیشگی این پاکت‌ها هستند.

آخرین و بروزترین قیمت پاکت متالایز در بازار ایران را از طریق فروشگاه اینترنتی پله نوروزخان به صورت آنلاین دریافت نمایید.

پاکت‌های متالایز دارای یک کاربرد بسیار عمده دیگر نیز هستند که سازمان‌های پستی از آن برای ارسال نامه‌ها استفاده می‌کنند. و به خاطرلایه داخلی آن که از جنس متالایز بوده و محتویات داخل پاکت را در مقابل نور، آب و رطوبت محافظت می‌کند که در اصطلاح به آن محرمانه نیز می‌گویند.

پاکت متالایز در انواع مختلف:

  • دولایه متالایز
  • ایستاده زیپ دارشفاف متالایز
  • سه طرف دوخت کرافت متالایز

و … تولید شده است که شما به راحتی می توانید با خرید آنلاین وانتخاب خدمات چاپ و سوپاپ تخلیه هوا یکطرفه با ارسال رایگان دریافت نمایید. در ادامه ما برخی از پاکت های متالایز را برای راحتی و دسترسی سریع لیست کرده ایم.

  • پاکت بغل کاست کرافت متالایز
  • پاکت سه طرف دوخت بدون زیپ کرافت متالایز
  • پاکت ایستاده زیپ دار کرافت متالایز
  • پاکت باکس پوچ سوپاپدار کرافت متالایز
  • پاکت بغل کاست سوپاپدار کرافت متالایز
  • پاکت ایستاده زیپ دار شفاف متالایز
  • پاکت بغل کاست دو لایه متالایز
  • پاکت باکس پوچ کرافت متالایز

چاپ روی پاکت متالایز و محاسبه قیمت چاپ

جنس پاکت‌های متالایز، خاصیت چاپ پذیری بسیار بالایی دارند که حتی ریز ترین جزییات به خوبی قابل چاپ و مشاهده است .قیمت چاپ بر روی پاکت های متالایز، بستگی به نوع طرح و تعداد رنگ های مورد استفاده دارد که شما می توانید بعد از انتخاب پاکت متالایز مد نظرتان در فروشگاه اینترنتی پله نوروزخان، در بخش خدمات چاپ، با انتخاب گزینه های چاپ رو پاکت، چاپ پشت پاکت، چاپ رو و پشت پاکت و انتخاب تعداد رنگ برای رو یا پشت پاکت، هزینه چاپ را به صورت آنلاین مشاهده نمایید.

حتما پیشنهاد میکنیم قبل از سفارش جدول راهنمای فضای مفید چاپ سیلک و ویدیو چاپ سیلک ونکات مهم ضروری را مطالعه و مشاهده نمایید.

چاپ روی پاکت متالایز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *