پاکت ها یکی از پرکاربردترین متریال در بسته بندی ادویه و پودرها هستند. می‌توان درب پاکت ها را با دستگاه دوخت حرارتی حرارت داد یا به زیپ کیپ تعبیه شده در پاکت اکتفا کرد، در این‌صورت ادویه جاتی مانند فلفل و زردچوبه یا هر نوع پودر خوراکی کاملا عطر و طعم خود را حفظ می‌کنند و از رطوبت در امان می‌مانند.

پاکت  ها عبارتند از: پاکت سه‌طرف دوخت، پاکت های زیپ دار، ساشه، پاکت بغل گاست و پاکت باکس پوچ

یکی از انواع پاکت، پاکت های چاپی هستند که با طرح دلخواه مشتری و نام و لوگوی شرکت آن‌ها تولید می‌گردد.

ساشه‌های پودری

ساشه‌های سه‌لایه آلومینیومی رایج‌ترین نوع بسته‌بندی پودرهای فوری  هستند.

ساشه‌های سه‌لایه آلومینیومی با محافظت از خواص محصول، آنرا برای استفاده سریع و آسان محیا می‌سازد، و مانع از نفوذ هوا و رطوبت به داخل بسته‌بندی شده و از فساد آن جلوگیری کرده و باعث حفظ هرچه بیشتر طعم و عطر پودر داخل پاکت می‌شوند.

شرکت نوین پاکت ایرانیان زمین به مشتریان خود کمک می‌کند تا بالاترین کیفیت بسته‌بندی را براساس محصول  و خصوصیات آن بدست آورند،و این امر به ایشان در بالا بردن ماندگاری محصول کمک می‌کند.

خصوصیات پاکت‌های بسته‌بندی پودرها

  • محافظت ازخواص پودر فوری داخل بسته بندی
  • جلوگیری از نفوذ هوا و آلودگی به داخل بسته‌بندی
  • افزایش ماندگاری و جلوگیری از فساد پودر فوری داخل پاکت
  • حفظ عطر و طعم پودر فوری

یکی از مهمترین فاکتورها در پاکت‌های پودرها‌ی آماده مانند پودر شربت و ژله جذاب بودن آنهاست تا بتوانند رسالت معرفی محصول را بخوبی انجام دهند.پاکت‌های باکس‌پوچ و پاکت‌های ایستاده زیپ‌دار، جزء پرمصرف‌ترین نوع بسته‌بندی در صنعت پودرهای فوری بشمار می‌روند.پاکت‌های باکس‌پوچ و پاکت‌های ایستاده زیپ‌دار عمدتا به عنوان پاکت مادر برای ساشه‌های پودری مورد استفاده قرار می‌گیرند.